Обмiн та повернення - Inro

Обмiн та повернення

Відповідно до чинних норм законодавства, парфумерно-косметичні товари належної якості не підлягають поверненню чи обміну.

Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 р. №1023-ХІІ та Додатка №3 до Постанови КМУ «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» від 19.03.1994 р. №172, до товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), відносяться: парфумерно-косметичні вироби, предмети санітарної гігієни, розчіски, гребенці та щітки масажні, товари в аерозольній паковці, інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо).).

Заміна бракованого товару

При виявленні заводського дефекту/браку ми обов‘язково обміняємо товар.

Якщо ви виявили, що замовлення не відповідає заявленій якості, вам слід:

  • написати нам на пошту, або у месенждері, або просто зателефонувати за номером телефону: +380992000011 та описати суть проблеми;
  • зробити фото, що підтверджує виявлення невідповідності або браку;
  • надіслати свої контакти для зв‘язку.

Наші співробітники допоможуть вам вирішити проблему і, після узгодження всіх деталей, ви зможете зробити повернення або обмін товару за рахунок inro.com.ua на відділення Нової Пошти, з якого була здійснена відправка, або за адресою: м. Київ, вул. Юрія Липи, 6а, офіс 69