Обмiн та повернення - Inro

Обмiн та повернення

Відповідно до чинних норм законодавства, парфумерно-косметичні товари належної якості не підлягають поверненню чи обміну.

Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 р. №1023-ХІІ та Додатка №3 до Постанови КМУ «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» від 19.03.1994 р. №172, до товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), відносяться: арфумерно-косметичні вироби, предмети санітарної гігієни, розчіски, гребенці та щітки масажні, товари в аерозольній паковці, інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо).).

Заміна бракованого товару

При виявленні заводського дефекту/браку ми обов’язково обміняємо товар.

Якщо ви виявили, що замовлення не відповідає заявленій якості, вам слід:

  • написати нам на пошту, або зв’язатися за контактним номером та описати всі нюанси;
  • зробити фото, що підтверджує виявлення браку;
  • надіслати свої контакти.

Наші співробітники вирішать проблему в найкоротші терміни.